הפועל באר שבע כדורגל / מכבי תל אביב בכדורסל: האוהדת : בניגוד למשחקים הקודמים, באר שבע לא שיחקה טוב, אבל מריאנו באריירו הלוהט סידר לאדומים ניצחון שלישי רצוף (45).

באירופה רשמה ירושלמים שני הפסדי בית כואבים שסיבכו אותה בכל הנוגע לעלייה לשלב הבא, אך בליגה השחקנים של אורן עמיאל נותרו מושלמים והשיגו ניצחון שני ברציפות. בניגוד למשחקים הקודמים, באר שבע לא שיחקה טוב, אבל מריאנו באריירו הלוהט סידר לאדומים ניצחון שלישי רצוף (45). היכנסו וקבלו את הנתונים בלחיצת כפתור. הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה.

בניגוד למשחקים הקודמים, באר שבע לא שיחקה טוב, אבל מריאנו באריירו הלוהט סידר לאדומים ניצחון שלישי רצוף (45). מכ×'×™ ת"א: ×
מכ×'×™ ת"א: ×"צ×"ו×'ים ×"רסו את from sport1images.maariv.co.il
בניגוד למשחקים הקודמים, באר שבע לא שיחקה טוב, אבל מריאנו באריירו הלוהט סידר לאדומים ניצחון שלישי רצוף (45). הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה. באירופה רשמה ירושלמים שני הפסדי בית כואבים שסיבכו אותה בכל הנוגע לעלייה לשלב הבא, אך בליגה השחקנים של אורן עמיאל נותרו מושלמים והשיגו ניצחון שני ברציפות. היכנסו וקבלו את הנתונים בלחיצת כפתור.

הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה.

בניגוד למשחקים הקודמים, באר שבע לא שיחקה טוב, אבל מריאנו באריירו הלוהט סידר לאדומים ניצחון שלישי רצוף (45). באירופה רשמה ירושלמים שני הפסדי בית כואבים שסיבכו אותה בכל הנוגע לעלייה לשלב הבא, אך בליגה השחקנים של אורן עמיאל נותרו מושלמים והשיגו ניצחון שני ברציפות. הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה. היכנסו וקבלו את הנתונים בלחיצת כפתור.

הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה. היכנסו וקבלו את הנתונים בלחיצת כפתור. בניגוד למשחקים הקודמים, באר שבע לא שיחקה טוב, אבל מריאנו באריירו הלוהט סידר לאדומים ניצחון שלישי רצוף (45). באירופה רשמה ירושלמים שני הפסדי בית כואבים שסיבכו אותה בכל הנוגע לעלייה לשלב הבא, אך בליגה השחקנים של אורן עמיאל נותרו מושלמים והשיגו ניצחון שני ברציפות.

בניגוד למשחקים הקודמים, באר שבע לא שיחקה טוב, אבל מריאנו באריירו הלוהט סידר לאדומים ניצחון שלישי רצוף (45). מכ×'×™ נתני×
מכ×'×™ נתני×" × ×'×" ×'ית"ר ירושלים from sport1images.maariv.co.il
בניגוד למשחקים הקודמים, באר שבע לא שיחקה טוב, אבל מריאנו באריירו הלוהט סידר לאדומים ניצחון שלישי רצוף (45). היכנסו וקבלו את הנתונים בלחיצת כפתור. הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה. באירופה רשמה ירושלמים שני הפסדי בית כואבים שסיבכו אותה בכל הנוגע לעלייה לשלב הבא, אך בליגה השחקנים של אורן עמיאל נותרו מושלמים והשיגו ניצחון שני ברציפות.

הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה.

היכנסו וקבלו את הנתונים בלחיצת כפתור. הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה. באירופה רשמה ירושלמים שני הפסדי בית כואבים שסיבכו אותה בכל הנוגע לעלייה לשלב הבא, אך בליגה השחקנים של אורן עמיאל נותרו מושלמים והשיגו ניצחון שני ברציפות. בניגוד למשחקים הקודמים, באר שבע לא שיחקה טוב, אבל מריאנו באריירו הלוהט סידר לאדומים ניצחון שלישי רצוף (45).

בניגוד למשחקים הקודמים, באר שבע לא שיחקה טוב, אבל מריאנו באריירו הלוהט סידר לאדומים ניצחון שלישי רצוף (45). הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה. היכנסו וקבלו את הנתונים בלחיצת כפתור. באירופה רשמה ירושלמים שני הפסדי בית כואבים שסיבכו אותה בכל הנוגע לעלייה לשלב הבא, אך בליגה השחקנים של אורן עמיאל נותרו מושלמים והשיגו ניצחון שני ברציפות.

הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה. ×'× ×™ ×™×
×'× ×™ ×™×"ו×"×" זכת×" ×'×'×'×™×¢ ×"מ×"×™× ×" from sport1images.maariv.co.il
היכנסו וקבלו את הנתונים בלחיצת כפתור. באירופה רשמה ירושלמים שני הפסדי בית כואבים שסיבכו אותה בכל הנוגע לעלייה לשלב הבא, אך בליגה השחקנים של אורן עמיאל נותרו מושלמים והשיגו ניצחון שני ברציפות. הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה. בניגוד למשחקים הקודמים, באר שבע לא שיחקה טוב, אבל מריאנו באריירו הלוהט סידר לאדומים ניצחון שלישי רצוף (45).

באירופה רשמה ירושלמים שני הפסדי בית כואבים שסיבכו אותה בכל הנוגע לעלייה לשלב הבא, אך בליגה השחקנים של אורן עמיאל נותרו מושלמים והשיגו ניצחון שני ברציפות.

בניגוד למשחקים הקודמים, באר שבע לא שיחקה טוב, אבל מריאנו באריירו הלוהט סידר לאדומים ניצחון שלישי רצוף (45). היכנסו וקבלו את הנתונים בלחיצת כפתור. באירופה רשמה ירושלמים שני הפסדי בית כואבים שסיבכו אותה בכל הנוגע לעלייה לשלב הבא, אך בליגה השחקנים של אורן עמיאל נותרו מושלמים והשיגו ניצחון שני ברציפות. הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה.

הפועל באר שבע כדורגל / מכ×'×™ תל א×'×™×' ×'×›×"ורסל: ×"או×"×"ת : בניגוד למשחקים הקודמים, באר שבע לא שיחקה טוב, אבל מריאנו באריירו הלוהט סידר לאדומים ניצחון שלישי רצוף (45).. היכנסו וקבלו את הנתונים בלחיצת כפתור. באירופה רשמה ירושלמים שני הפסדי בית כואבים שסיבכו אותה בכל הנוגע לעלייה לשלב הבא, אך בליגה השחקנים של אורן עמיאל נותרו מושלמים והשיגו ניצחון שני ברציפות. הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה. בניגוד למשחקים הקודמים, באר שבע לא שיחקה טוב, אבל מריאנו באריירו הלוהט סידר לאדומים ניצחון שלישי רצוף (45).

היכנסו וקבלו את הנתונים בלחיצת כפתור הפועל באר שבע. הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה.

0 Response to "הפועל באר שבע כדורגל / מכבי תל אביב בכדורסל: האוהדת : בניגוד למשחקים הקודמים, באר שבע לא שיחקה טוב, אבל מריאנו באריירו הלוהט סידר לאדומים ניצחון שלישי רצוף (45)."

Post a Comment